سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

دوست دارم همیشه در خاطرم باشد که والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا/ من عمل بما علم ، ورثه الله علم ما لم یعلم/ من عمل بما علم، کفی ما لم یعلم/ کونوا دعاء الی الله بغیر السنتکم/ و همیشه فراموشم نگردد که دنیا خود همه وقت بی آب(سراب) است اما از او بی آب تر کسی است که بدین بی آبی راضی گردد.
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات
مطالب اخیر وبگاه

یکی از سوالاتی که از سوی طرفداران پلورالیسم مطرح می شود این است که اصولا ما چگونه می توانیم بگوییم که خداوندی که هادی است فقط یک گروه را هدایت نموده و دیگران از این نعمت خداوند بی بهره اند و همچنین چگونه میتوانیم بر این عقیده مصر باشیم که حقیقت تنها از ان ماست؟

درباره پلورالیسم دو سؤال وجود دارد: 1ـ آیا در هر مسأله‌ای یک حقیقت وجود دارد یا حقایق متعدد؟ مخالفان پلورالیسم معتقدند هر مسأله تنها یک پاسخ صحیح دارد. مثلاً توحید حق است و شرک باطل. 2ـ آیا فقط کسانی که دین صحیح را شناخته‌اند از عذاب ابدی نجات خواهند یافت؟ جواب این است که کسانی که تلاش کرده‌اند و نتوانسته‌اند حقیقت را بشناسند و در حدی که توانسته‌اند عمل کرده‌اند، اهل نجات خواهند بود.

 

 

منبع : پایگاه اطلاع رسانی علامه مصباح




نویسنده محمد امین در جمعه 91/7/28 | نظر

 

فائزه هاشمی رفسنجانی در راستای اجرای حکم محکومیتش شنبه شب بازداشت شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران، فائزه هاشمی جهت اجرای حکم محکومیت خود شامگاه روز شنبه بازداشت شد.
فائزه هاشمی پیشتر از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به 6 ماه حبس محکوم شده بود.
در همین حال، غلامعلی ریاحی وکیل فائزه هاشمی تایید کرد که وی برای گذراندن اجرای حکمش به زندان اوین رفته است.
وی به ایسنا، گفت: حکم در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی صادر شد و به تایید دادگاه تجدیدنظر رسید و چون این حکم قطعی است به اجرا گذاشته شده است.
وکیل فائزه هاشمی عنوان کرد: عنوان اتهامی موکلم فعالیت تبلیغی علیه نظام است که در همین راستا به 6 ماه حبس محکوم شده بود.
ریاحی از بیان توضیح بیشتر درباره زمان اجرای این حکم خودداری کرد و تاکید کرد که نمی خواهد درباره این پرونده به مباحث سیاسی بپردازد.
از سوی دیگر، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی عضو کمیسیون قضایی مجلس با تحسین برانگیز خواندن اقدام قوه قضاییه در بازداشت فائزه هاشمی، گفت: بازداشت فائزه هاشمی مردم را به قوه قضاییه امیدوارتر کرد.
وی با اشاره به بازداشت فائزه هاشمی رفسنجانی توسط دستگاه قضائی، گفت: وعده آیت الله لاریجانی به عدم مماشات دستگاه قضایی با دانه درشت ها و آقازاده ها با بازداشت فائزه هاشمی محقق شد که این اقدام برای جامعه می تواند تاثیرات مثبتی داشته باشد.
وی به فارس گفت: وقتی مردم اجرای یکسان قانون را برای همگان و عدم تبعیض را می بینند، به مسئولین امیدوارتر می شوند؛ آیت الله لاریجانی با تصمیم خود برای برخورد با دانه درشت ها مردم را به دستگاه قضایی امیدوارتر کرد.




نویسنده محمد امین در دوشنبه 91/7/3 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم